loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من

90.

مهدی بازدید : 112 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
مدرسه هه داره میترکه ینی!پارسال فقط 30 تا ورودی میگرفت،امسال 90 تا اولی گرفته و برای کلاس دومم تکمیل ظرفیت 40 نفر!!!داریم منفجر میشیم!

معلمامون اما عالین.مدیرمون پارسال میگف واسه اولا معلمای خوب نمیگیریم!دوم به بعد خوب میشن معلما...بعد یه خانوم شیبانی و یه آقای شیبانی هستن که بلبل غال جغجغه ی شهرن!اینا خواهر برادرن...خواهره دکترای ادبیات داره و چن سال تو دانشگاهای تاجیکستان،ادبیات درس میداده،داداشه هم فوق لیسانس فیزیک شریف داره و داره خل میشه از نبوغ!بعد امکان نداره اینا معلم آدم بشن و طرف اون درسو 100 درصد نزنه!تا این حد:دی

این خواهر و برادر گرامی که با کلی ناز و ادا تدریس میکنن،فقط واسه پیشدانشگاهیا میذاشتن و اصلنم تو مدرسه های دیگه درس نمیدن(مدرسه ی ما این دوتا رو مث محموله ی مواد مخدر جابه جا میکنه که لو نرن:دی)...حالا فک میکنین چی شده؟این دوتا جفتشون امسال معلم من شدن!وووی یعنی خدا اصن!

فریبا عاشششقتیم:)

همین خانم شیبانی بود که  انشای  منو خوند منو تو شهر اول کرد!یعنی الان به صورت اتوماتیک هیچی نشده عزیز دردونشم!مجددا فریبا عاششششقتیم!

دبیر ریاضیمونم حرف نداره.پارسال یه دبیر ریاضی باحال داشتیم،حالا دبیر امسالمون،شوهر اونه!اینم جوونه ولی یکی دو سال توی "های اسکول" های کانادا تدریس میکردن:|

یعنیاااا...با این معلمای باحال دیروز داشتم میفکریدم من اگه امسال معدلمو 20 نشم کلا باید ترک تحصیل کنم...اما خب از هرچه بگذریم سخن دوست خوشتر و فلان...دبیر زیستمون؟همون پارسالیه....میخوام بکشمش!میخوام بکشمش!حاضرم به جای همه ساعتای زیست برم سر کلاس فیزیک بشینم حتا:|


+شمیم طفلونکی رفته رشته ریاضی...ساعت دیواری کلاسمون دیروز روی میز بود،شمیم گفت این چرا اینجاست.گفتم تو دست نزن این یه دستگاهیه مربوط به خانوم دکتراست!پن دیقه بعد دیدم صندلی زیر پاش گذاشته،ساعت کلاسشونو که از ساعت ما بزرگتر بود  از رو دیوار برداشته که بیاد به من بگه" نگا کن این یه دسنگاهیه که فقط مهندسا ازش سر درمیارن!"

شمیم خل و چل دلم براش تنگ میشه وختی سر کلاس زیر گوشم ور نمیزنه!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 1,032
  • بازدید کلی : 8,205