loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من
مهدی بازدید : 144 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بچه ها به احتمال زیاد من از فردا دیگه نت نمیام!دلیلش توی پست قبلیم نوشته بودم

ایشالا که بیام!!!

اگه دوبارهروزی برگشتم دوست دارم  همتون به یادم بوده باشین

مامان مینا جون

مینا جون دوست عزیزم

پرستو جونم

پارمین جونی

سوگند بهترین خواهر دنیا

محمد داداشی گلم(محمد۸۱)

رضا جووووووونی

مبینا ی عزیزم

ژاله ومریم و شیوا جونم

مهسای گلم

اگه کسی رو از قلم انداختم عذر خواهی میکنم

خدانگهدارتون!

خوبی و بدی دیدید ببخشید

معذرت که فرصت نکردم بیام وبتون

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 1,037
  • بازدید کلی : 8,210