loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من
مهدی بازدید : 97 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
شعر طنزی گفته ام خیلی قشنگ              نقد کن اما بدون فحـش و جنـگ

دختری با مادرش در رختخــــــواب               درد و دل میکرد با چشمی پر آب


گفت مادر! حالم اصلا خوب نیست                        زندگی از بهر من مطلوب نیست
 


گو چه خاکی را بریزم بر سرم                          روی دستت باد کــردم مادرم


سن من از 26 افزون شده                                  قلب من آتش گرفته خون شده



هیچکس مجنون این لیلا نشد                           شوهری از بهر من پیدا نشد




غم میان سینه شد انباشته                             بوی ترشی خانه را برداشته


 
مادرش چون حرف دختر را شنفت             خنده بر لب آمدش آهسته گفت:




 
دختـرم بخت تو هم وا میشود                           غنچه ی عشقت شکوفا می شود




http://s1.picofile.com/file/7951009672/5484.gif


امروز دوستان خوبم یه سایت در زمینه تی شرت محرم دیدم خوشم اومد عکس های تی شرت محرم را از این سایت گذاشتم

تی شرت ماه محرم

تی شرت ماه محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

خرید آنلاین تی شرت محرم

تی شرت های محرم

تی شرت های محرم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 1,044
  • بازدید کلی : 8,217