loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من
مهدی بازدید : 25 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
پسره میگه:

اومدم خونه دیدم یه شماره ناشناس اس داده سلام اقای بی معرفت دلم برات تنگ شده!

اس دادم که ببخشید شما؟

گفت حالا دگ منو نمیشناسی؟

گفتم دریا عزیزم تویی؟تو تنها عشق منی،من بعد تو نتونستم به کسی دل ببندم!(اره جون خودت!)

گفت نه من دریا نیستم!

گفتم مریم تویی نفسم؟عشقم تو همیشه تو قلب منی!(اوخی نتونسته دل ببنده!)

گفت نه من مریمم نیستم!

گفتم یاسمن تویی؟قبول کن واسه ما زود بود،ابرومون میرفت!الانم دیر نیست میتونی برگردی!

گفت خفه شو عوضی نمیخواد بقیه رو رو کنی من یاسمنم نیستم،من عاطفم همین ۲ساعت پیش پیشت بودت،تف تو مرامت کثافت!

پررو پررو اس دادم عاطفه عزیزم میدونستم تویی میخواستم ببینم چقد روم غیرت و تعصب داری!

عججججججب!!!





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 1,288
  • بازدید کلی : 8,461