loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من
مهدی بازدید : 27 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
سلام بچه ها خوبین؟؟

ببخشین که نیستم اخه  تمرینام سنگینه از یه طرف کلاسا....

 

راسی یچیزی بگم تو وب سهراب خوندم که سهراب گفت من دارم خر میکنم و اینا اصلنم اینطور نی (بابت نامزد)

ولی من یکیو خیلی دوس دارم و حاضرم براش جونمو بدم درسته باهاش ازد نکردم چون اون درس داره منم منتظرشم لطفا دیگم بیخی این قضیه شین کوه هم بخاطر این نرفتم که اجازه نداد ببخشید همگی بابای!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1,296
  • بازدید کلی : 8,469