loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من
مهدی بازدید : 26 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
بچه ها کسی میدونه این بلاگفای لامذهب چشه از هر
100باری که میخوام توی وبلاگای بلاگفا کامنت

 بذارم99بارش کد رو نمیده وارد کنم خالیه دیوانه شدم

دیگه از دستش کسی میدونه عیب از منه یا بلاگفا اگه

از منه چیکارش کنم اگه از بلاگفا خب چرا حل

نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اووووووهههههه نفسم

بند امد همه رو یه نفس نوشته بودم خداوکیلی اگه

کسی میدونه و تونست ج من رو بده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 1,293
  • بازدید کلی : 8,466