loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من

مهدی بازدید : 44 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
آدمیزاده دیگه یه روزی صدای قهقهش کل دنیا رو بر میداره یه روزی صدای گریش

یه روزی دلش شیرینی جات میخواد یه روزی ترشیجات

یه روزی انقـــــــــــــــــد بغض داره ک نفسش در نمیاد یه روزی نه سرخوشه سرخوشه...

یه روزی شاده شاد ...یه روزی غمگینه غمگین...

یه روزی فک میکنه خوشبخت ترین آدم روی زمینه یه روزی میگه ن بدبخت ترینم...

من حالی ب حالی نیستم ولی...

خدایا من همیشه و همه جا  از رفیقام ناله کردم برات یادته؟واقعا چرا از رفیق شانس نمیارم؟

لعنت بهش ک اینطوری دلمو شکست....

لعنت...

+این پستو گذاشتم تا فراموش نکنم بی معرفتیه اون غریبه رو ...رمز :ف.د

+هیچوقت نتونستم احساس واقعیمو بگم ...ولی الآن میگم خوب نیستم...

+نقطه ضعفم بابامه...اون غریبه درست دست گذاش رو نقطه ضعفم...

+مرضیه ممنون بخاطر آهنگ...خیلی دوسش دارم...

+کمتر میام...تا حسو حال پیدا کنم...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 1,108
  • بازدید کلی : 8,281