loading...
بلاگ نامه محل دست نوشته های من
مهدی بازدید : 23 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (1)
  تلفنی با یکی از بستانکاران شرکت صحبت می کنم که تلفن همراهم زنگ می خورد و شماره مادرم را می بینم. تلفن را جواب می دهم و همچنان در حال صحبت با آن بستانکارم و مادرم پشت خط منتظر است. تلفنم که تمام می شود با مامان سلام و علیک می کنم و حال خودش و بابا را می پرسم که می گوید "نمی آیی و سراغی نمی گیری و زنگ نزنم تو هم یه تلفن به پدر و مادر پیرت نمی زنی و به تو هم می گن دختر؟" شروع می کنم به معذرت خواهی و توضیح می دهم که "این چند روزه تو شرکت خیلی کار داشتم و زانیار سرما خورده بود و گلوش درد می کرد و مدرسه ها هم تازه باز شده و چون سرویس پیدا نکردیم فعلا بچه ها رو خودم می برم و میارم" و معذرت می خواهم و معذرت می خواهم و معذرت می خواهم و از تیروئید خودش و کمر درد بابا و نتایج آزمایشات و پاسخ دکتر می پرسم و مامان دارد توضیح می دهد که تلفن شرکت دوباره زنگ می خورد. به مامان می گویم که "خودم بهت زنگ می زنم" و می گوید که می داند که زنگ نخواهم زد و می خواهد بچه ها را از طرفش ببوسم و درست خداحافظی نکرده ایم که گوشی را برمی دارم.

کارهای عقب افتاده را انجام می دهم. اشکالات حسابها را رفع و رجوع می کنم. حواله و رسیدهای انبار هم از وقتی انباردار اخراج شده روی هم روی هم تلنبار شده اند و فکر می کنم امروز نمی توانم بروم دنبال بچه ها و یادم باشد به مهدی بگویم برود دم در مدرسه که ناهید sms می دهد که "رفیق بی معرفت این شماره حساب خیریه که دادی اشتباهه" شماره حساب را با برگه توی کیفم که از مادر شوهرم گرفته ام چک می کنم. حتما باز عینکش را پیدا نکرده. زنگ می زنم و گوشی را بر می دارد. حال و احوال که میکنیم می گوید که "بابا سه روزه حالش خوش نیست و تو رختخوابه" و در جواب اینکه نمی دانستم و ببخشید می گوید "خبر نمی گیری که ازما" شرمنده می شوم و می شنوم که پدرشوهرم می گوید "مثلا عروس ما هستی" باز معذرت می خواهم و می گویم "غرض از مزاحمت این شماره حسابه که دادین اشتباهه مادرجون" و می گوید "مگه اینکه شماره حساب بخوای که زنگ بزنی" و باز تکرار مکررات. شماره حساب را میگیرم و sms می دهم به ناهید که "شمامره درستاینه و ناهید جون ببخش ایشالا در اسرع وقت واسه دیدن نورسیده خدمت می رسم. شرمنده عزیزم" و بعد از شنیدن صدای delivery در حجم کارها غرق می شوم.

سرم را که بالا می آورم برای لحظه ای چشم هایم در کاسه دو دو می زنند. دست دراز می کنم که لیوان چایی را بردارم و بعد از مزه مزه کردنش فکر می کنم که اقلا یک ساعتی هست که این چای ریخته شده. گوشی را برمی دارم و پیامک سپیده را می خوانم که "دیروز تولدم بود و یادت رفت. مگه من چن تا خواهر دارم؟ توی این غربت و میون این قوم مغول دلم به چهار تا تبریک شما خوش بود که اونم.... اینم خواهره من دارم؟" به حواس پرتم لعنت می فرستم که از اول ماه هی به خودم گفتم "تولد سپیده 10 مهره" و باز یادم رفت. پیام می دهم با یک دنیا شرمندگی و بهانه های مریضی زانیار و مدرسه شان و کارهایم را ردیف می کنم که "قربون خواهر گلم برم از شرکت که رفتم بیرون حتما بهت زنگ می زنم" و نگاهم به ساعت گوشه صفحه موبایل می خورد و یادم می افتد که بچه ها پنج دقیقه دیگر تعطیل می شوند و من هنوز به مهدی نگفته ام که برود دنبالشان. زنگ می زنم و مهدی جواب نمی دهد. زنگ می زنم به مدرسه و به مدیر سفارش می کنم که برای بچه ها آژانس بگیرد و بفرستدشان خانه و در پاسخ به مدیر که می گوید " امروز بچه ها تکالیف ریاضی شونو انجام نداده بون و دفتر املاشونم جا گذاشته بودن و بهتره یه کم بیشتر به فکرشون باشم و مثلا من مادرشونم" دندان می سایم و اظهار شرمندگی می کنم. نیم ساعت بعد مهدی زنگ می زند که لباسش را پیدا نمی کند و می گویم که " نشستمش. یکی دیگه بپوش" و می گوید " این چه وضعشه آخه زینب؟ مگه نگفته بودم اینو بشور می خوام بپوشم؟" و بی خداحافظی تلفن را قطع می کند.

موقع برگشتن توی تاکسی فکر می کنم که سینک پر از ظرف هاییست که باید شسته شوند. باید لباس بریزم توی ماشین لباسشویی. سرویس بهداشتی باید با جوهر نمک شسته شود. خانه یک گردگیری حسابی می خواهد. و حتما دو ساعتی مشغول جمع و جور کردن وسایل و لباس هایی هستم که مازیار و زانیار و پدرشان روی زمین و مبل و تخت و اپن انداخته اند. کت مهدی را به همراه پلیور دوقلوها باید از خشکشویی بگیرم. ماشین هم که توی تعمیر گاه است. باید به فکر سرویس برای بچه ها باشم. شام چی درست کنم؟ و راستی باید حتما یک سر بروم سوپر مارکت. دیشب هم مازیار گفته بود که دفترهای املاشان را جلد کنم و بگذارم توی کوله هاشان که یادم رفته بود. لباس هاس پهن شده روی تراس را یادم نرود جمع کنم. لباس های زیر هم که هیچ وقت توی ماشین نمی ریزمشان باید شسته شوند. باید با مدیر عاملمان تماس بگیرم و یادم باشد حتما باید زنگ بزنم به قالیشویی و.....

سرم را تکیه می دهم به شیشه تاکسی و آرام می گویم " کاش ساعت برنارد واقعا وجود داشت" و یادم می افتد زمان دوستیمان مهدی اسم مرا توی گوشی برنارد save کرده بود.


مهدی بازدید : 21 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

گوشی دستت»باشه...برای تربیت،«گوشی تو دستت»نباشه...

@فرزندت«لایق»است...رفتارت«بالغ»است؟!

@کنار فرزندمان «بیاییم»...نه این که همیشه با او کنار«بیاییم»

@بچه ها «بی تشویش»...و «با تشویق»میتوانند...

@به فرزند،«اجازه دهیم»...برای پیشرفتش«اجازه دهیم».

@به گفته ام«عمل نکنم»...به «ترک تاثیر»دچار میشوم.

چنان باش»...که به فرزندت بگویی:چون«من باش».

@با مسایل فرزندمان...«نوجوانمردانه»رفتار کنیم...

@جواب «سر بالا»به فرزندان...آنها را در«سراشیب»قرار میدهد.

@والدین...«بعد»فرزندان را «می خواهند»...

@به فرزندان فرصت دهیم...«بشکافند»و «بشکفند».

خط را نشان»دادن...بهتر از«خط و نشان»کشیدن است.

سوال »فرزندان را ...زیر«سوال»نبریم.

توبیخ»فرزند...«توبیخ»گوش زذن نیست.

@از «صدای کلفت»بزرگتر ها...«پوستش کلفت»شده بود.

@فرزندان«مسئله »دارند...«مسئله دار»نیستند...

چون«سر مشق»خوبی داشت...در«نقش»خوبی ظاهر شد.


مهدی بازدید : 43 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
آدمیزاده دیگه یه روزی صدای قهقهش کل دنیا رو بر میداره یه روزی صدای گریش

یه روزی دلش شیرینی جات میخواد یه روزی ترشیجات

یه روزی انقـــــــــــــــــد بغض داره ک نفسش در نمیاد یه روزی نه سرخوشه سرخوشه...

یه روزی شاده شاد ...یه روزی غمگینه غمگین...

یه روزی فک میکنه خوشبخت ترین آدم روی زمینه یه روزی میگه ن بدبخت ترینم...

من حالی ب حالی نیستم ولی...

خدایا من همیشه و همه جا  از رفیقام ناله کردم برات یادته؟واقعا چرا از رفیق شانس نمیارم؟

لعنت بهش ک اینطوری دلمو شکست....

لعنت...

+این پستو گذاشتم تا فراموش نکنم بی معرفتیه اون غریبه رو ...رمز :ف.د

+هیچوقت نتونستم احساس واقعیمو بگم ...ولی الآن میگم خوب نیستم...

+نقطه ضعفم بابامه...اون غریبه درست دست گذاش رو نقطه ضعفم...

+مرضیه ممنون بخاطر آهنگ...خیلی دوسش دارم...

+کمتر میام...تا حسو حال پیدا کنم...



مهدی بازدید : 24 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

عمریستــ خـ‗__‗ــودم را به خریتـــــــ زده ام ....

دلــم برای آن روی سگــ‗__‗ـــم تنگــــــــ شده...


مهدی بازدید : 44 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

... یا لطیف ...

اللّهمَّ عجِّل لِولیکَ الفَرَج.....

حتما یادتان هست که چند وقت پیش شبنم یک بازی وبلاگی راه انداخت...و یادتان هست که همه عکس هایمان را فرستادیم و سعی کردیم گوشه ای از حال روحانی و معنوی مان را وقت خلوت با خدا در قاب دوربین به یادگار بگذاریم.و اگر یادتان باشد هم خانومی ــ قربونش برم ــ برنده ی بازی شد.باز هم جا دارد همین جا از لطف تمامی شما دوستانی که عکس های خانومی را پسندیدید و به آنها رای دادید تشکر کنم.این نهایت لطف شما را می رساند.من خودم هم جانماز سفیدش را با آن گل دوزی ملیح و خوش رنگش خیلی دوست دارم و چادر سفید ساده ای که وقت مُحرِم شدنش بر سرش کرد و دیگر از خودش جدا نکرد.از همین جا از شبنم عزیزم بخاطر طراحی این بازی قشنگ هم ممنونم.زحمت خیلی زیادی کشید و اسپانسر عزیز که خیلی خیلی زحمت روی دوشش بود و کلی شرمنده مان کرد.دستشان درد نکند.

هدیه دیروز به دستمان رسید.یک جلد کلام الله مجید خیلی نفیس و زیبا که بین قرآن های موجود در خانه، هم سایز منحصر به فردی دارد و هم جلد و صفحه بندی خاص خودش را دارد.خیلی زیباست.خیلی هم دوستش داریم.مخصوصا که صفحه ی اولش هم با خط اسپانسر عزیز مسابقه مزین شده.خانومی طبق حرفی که قبلا زده بود،جزء خوانی های دوران بارداری اش را با این قرآن انجام میدهد و مطمئن باشید سر هر جزء خوانی همه ی شما وبلاگی ها و علی الخصوص شبنم بانو و اسپانسرشان را دعا میکند.انشالله زیر سایه ی رحمت و نعمت همین قرآن،خانومی در سلامت کامل بتواند کوچولویمان را سالم و صالح به دنیا بیاورد.

ثانیه ثانیه های زندگیتون لبریز از عشق

علیرضا


مهدی بازدید : 35 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
مشخصات: 
ظرفیت تولید قند کله 15 تن در روز _ مجوزهای تولید کامل _ برند شناخته شده در بازار _ دارای سند _ بدون بدهی بانکی _ درآمد روزانه 5-4 میلیون تومان در روز _ دارای پانصد میلیون تومان وام تصویب شده جهت خرید شکر 

مشخصات کارخانه: 
مساحت زمین 2300 متر مربع _ زیربنا 1500 متر مرع شامل:1- سالن تولید 2- انبار 3- اداری 4- نگهبانی 
رفاهی: استخر به ظرفیت پانصد هزار لیتر _ باغ دارای درختان میوه به مساحت 1000 متر مربع 

مشخصات خط تولید: 
1- تولید قند کله از شکر بظرفیت 15 تن در روز 2- شکستن قند کله بظرفیت 500 کیلو در ساعت 3- بسته بندی قند شکسته در اوزان 700 و 900 گرمی به ظرفیت یک تن در ساعت 


مهدی بازدید : 40 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
دیشب

سیر شدم از قسم هایی که خوردم

امروز...

احساس گرسنگی می کنم من

چه سریع هضم می شوند قسم ها!


مهدی بازدید : 27 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

آدم تو آفتابه سن ایچ بخوره ولی اینجوری نشه



تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 1,028
  • بازدید کلی : 8,201